Tuesday, April 14, 2009

the 4 people

This is a story about four people named Everybody, Somebody, Anybody and Nobody. There was an important job to be done and Everybody was sure that somebody would do it. Anybody could have done it, but Nobody did it. Somebody got upset about that, because it was Everybody's job. Everybody thought Anybody could do it, but Nobody realized that Everybody wouldn't do it. It ended up that Everybody blamed Somebody when Nobody did what Anybody could have..

it takes time for you to think of what this means actually, i won't blame you though, for i was confuzzled up myself.

哈哈,我又来一次BLOGGING用华文了。唉,多多指教咯。

看到了那熟悉的脸孔。。
看到了那丝笑容。。
我不尽想到了你。。
我的面颊不尽地被眼泪湿透了。

你的离开已许久了。。
但从今以后,
我懂得珍惜我们的友谊,
我知道你总有一天会回来,
回到我们的身边。。

朋友,
你时常会在我的身旁,
与我过度难关,
我们曾经哭过,
笑过,
吵架过。。
无论如此,虽然我们曾经吵架过。。
但。。
你是我真诚的朋友。。
过不久我们就互相原谅。。
我们和好了。。

朋友,
在这个世界里只有你最认识我了。。
你知道我心中的秘密。。
但从来不把它显露出来。。
你知道我对某人的感受。。
你知道该怎么做。。
有了你,
我的生活就完整了。

朋友,
如果我能再看到你。。
我就会以真诚的心情告诉你。。
你是我心中的那盏灯。。
照耀了我的前途。。
改善了我的生活。。
朋友。。
你所做的一切。。
我永远不会忘记。。







No comments: